sobota, 30. november 2013

3. del-dreams can come thrue

Na drugi strani sobe, kjer so bila še ena vrata, se je nahajala še ena omara, ki  sem jo napolnila z oblačili.
Dopolnila sem še druge podrobnosti v moji sobi nato pa šla na večerjo. Po večerji sem se takoj šla tuširat potem pa spat, ker sem bila zelo utrujena. Zjutraj sem šla v kuhinjo in si privoščila dober zajtrk.


Po stopnicah je pricapljala Chloe.

Bella!!! Bellaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Pa daj tiho bodi če še vsi spijo no. Kaj je?

Zajtrk mi pripravi
Če hočeš jest si ga boš pripravla.

Mamiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

Pa okej no, fak kok si ti prtegnjena baba smotana mala-.-

hihihihihi 

Zlobno se mi je nasmejala in se usedla za mizo ter nepotrpežljivo čakala.  Zajtrk sem ji postavila na mizo, na hitro pojedla svojega in se odpravila v sobo. Preoblekla sem se in šla tekat.
(Čez sem oblekla jopico)




Po poti sem poslušala Justinove pesmi in si jih zraven po tiho prepevala.
Šla sem mimo neke prelepe hiše in se vanjo zagledala.


Ko sem se obrnila sem se skoraj zabila v nekoga a sem se pravi čas ustavila. Bil je malce večji od mene, na sebi je imel sončna očala, kapico (obey) in bil je čisto swagy. Takoj sem spoznala da je bil to Justin. Pred mano je dejansko dobesedno stal JUSTIN DREW BIEBER!!! Nisem mogla dojeti. Padla sem na kolena in začela jokati od sreče da sme ga končno spoznala. Okoli mene je skoraj nastala cela reka solz. Komaj sem dihala... Če zdaj pomislim, nevem le sploh sem dihala. Pokleknil je k meni in snel očala. Nežno mi je dvignil obraz da sem ga zdaj gledala v oči. Bila sem čisto objokana in nisem se mogla premikati. Obrisal mi je solze in mi pogledal še globje v oči.

Hey... babe, stop crying please.

I'm sorry, i cant. My dreams finally came true!

Really?... you're dreams were to meet me? are you belieber?
Yes. That's all I ever wish for. ofc i'm a belieber!

I never saw a girl cry that much for me.
Justin?

yeah?
Can i please just take a picture with you?

Sure you can... 

Iz telefona sem izklopila slušalke in se cela objokana slikala z njim. To je bilo najlepše jutro...

Soo... what's your name?

My name?... I'm Bella...

Look. I've never done this before but... can I get your phone number?

You? Justin Drew Bieber? You want my number... am I dreaming?

Haha... No you're not dreaming.. soo, can i get it?

Yeah sure. 

Iz žepa je vzel svoj telefon in mi ga dal v roke da sem mu napisala številko... telefon sme mu vrnila in shranil me je pod *Bella<33333* Z srčkiiii*-*

And... where do you live?

well, not far away from here, like 5 minutes.. you?

I live in this house.
(Živel je v tej hiši, v katero sem se prej zagledala)

Your house is really awesome.

Thanks. so... you're going homet now?

Yeah, I have to tell my brother that i finally meet you... He is like the biggest boy belieber.

Really? Can i go with you? i really wanna see where you live, and meet your brother.
(naredil je tisti puppy face)

Yeah, sure. He's gonna love meee:)

Okay haha. 
(začel se je smejati)


Počasi sva se sprehajala do naše hiše in se pogovarjala o tem kako dolgo ga že noro obožujem, kako veliko vem o njem... in tako dalje... Prišla sva do naše hiše.

Woow. Your house is beautiful.

Emm... thanks, we moved yesterday.

Really? that's awesome:)

Yeah... 

Stopila sva skozi vrata in šla do Nickove sobe.

Nick?!!!!!!!!!

Whaaat?!
(bil je čisto zaspan)

You will never gues who I meet.


Who? Lady Gaga?

c'mon, I meet Justin biebeeer!!! 
(sem zakričala čez celo hišo)

Whaaaaaaaaaaaaaaat? U did whaaaat? U meet whooo?!!!!!!!!!!
(vrglo gaje iz postelje in tudi on je kričal... pristopil je Justin)

Hi Nick, I heard you're boybelieber?

Omg, no no no... I'm dreaming. You're in my house? Justin Bieber is in MY house?!!!
...................................................................................................


Ni komentarjev:

Objavite komentar