sobota, 30. november 2013

4. del

hahaha. Yeah, i'm in your room. Please don't freak out like your sister.

Okaj... i von't..
thanks dude. You have an awesome room

thanks. You should see Bella's room.

Really? Bella, can I see your room?

Whaaaat? no, that's not a good idea:s

C'mooon, please...

Okay... but please don't think I'm crazy.

Nasmejal se je, potem pa sva šla do moje sobe. S strahom sem odprla vrata, ker so bile dobesedno vse stene prekrite z njegovimi posterji, njegove majice in jopice so bile obešene na obešalnikih na posebnih mestih v sobi da so bile vidne, njegovi parfumi in ličila so krasili mojo make-up mizo...

Woooow... You're crazy haha

Yeah i kinda know that haha...

So... Bella, I have to go now... I'll text you later

Okay

Pospremila sem ga do vrat in komajsem jih zaprle, mi je telefon v žepu zavibriral. Številke nisem prepoznala.

*Hay babe<3*

*Justin?<3*

*yep<3*

*aww:$ you called me babe<3*

*yeah, I did<3 what r u doing?*

*oh... nothing, you?<3*

*walking back home<33*

Šla sem v sobo, prižgala računalnik in šla na twitter. (nevem točno kak te stvari na twitterju potekajo, ker nisem tok pametna glee tega tak da ja haha) Objavila sem kako sem končno spoznala Justina... In seveda sem ga označila. Še preden pa sem uspela stisniti tipko objavi pa mi je zapiskal telefon... to je pomenilo da je Justin nekaj objavil na Twitterju:
"I think i'm in love. I meet her today and she is perfect<3"

Potem me je poiskal na twitterju in me followal:$ skoraj sem umrla. Skakala sem po hiši in nisem mogla verjeti. Šele zaj sem dojela da je bil Justin v moji hiši in se je pogovarjal z mano. Spet so mi začele liti solze.

Telefon mi je začel zvoniti: "It's the most beautiful time of the year lights..." Javila sem se in bil je justin.

Haiii Bella, so i wonderd...

heei Justin, tell me.

Would u like to come to my house to meet my mom, Ryan and Chaz?

What? are you serius? I would love to

Okay. See you at my house? At 15:00 pm?

Okay. see ya, bay.

Can't wait... bay.

Prekinila sem in začela skakati po hiši... Ustavila sem se in stekla po stopnicah do mami.

Mamiiiiii, omojboog neboš mi vrjela kaj se je naredlooo!!!?

Ja dej povej:o

Omg, Justin Drew Bieber. On.... Šla sem teč... skor sem se zaletela v njega pa v moji hiši je biu...
(razložla sem ji tut vse glede tega da grem k njemu in bila je ful vesela zame)


Ura je bila že 14:00 in jaz še vedno nisem bila pripravljena. Šla sem pod tuš in si umila lase, ter jih posušila. Nisem imela pojma,kaj naj oblečem zato sem prosila Abby-mami(zdej bom pisala abby ker je lažje) za pomoč, če se nisem omenila je bila fashion desinger(modna oblikovalka).

Okej miška, pomembno je da narediš prvi vtis zelo dober in del tega je tudi obleka. Ne sme biti preveč ampak mora biti preprosta, pa tudi preveč preprosta ne.

 Make-up:
Obleka:



Ugotovila sem da je ura že 14:50 in pograbila torbico. Hodila sem in med potjo razmišljala kako naj se jim predstavim. Nobena ideja ni bila dovolj dobra. Bila sem pred njegovo hišo in še zadnjič vzdihnila. Še predem sem prišla čisto do vrat, je ven pritekel Justin in me objel. Skupaj sva šla v hišo in v kuhinjo. Tam je sedela Pattie in me nasmejano gledala. Bila je še lepša kot na slikah*o*

Soo. You're the girl that my soon is crazy about. It's nice to meet you. 
(še vedno se je smejala, Justin pa je postal rdeč)

Mooooom. you promised you von't embaressed me!

Haha... It's nice to meet you to Pattie.

You have a good fashion taste. I love it.

Well you should see her closet. It's bigger than her room haha.

Really? haha that's so cool.

Yeah kinda haha

Mom, we're gonna go chek my room.

Justin...
(Justin jo je nasmejano pogledal in se nasmejal)

No mom, we're not gonna o anything stupid haha



Šla sva do njegove sobe, in ko je odprl vrata.............


















Ni komentarjev:

Objavite komentar